06-06-2014, 10:20 PM
Tak skal I have allesammen
Jeg sidder og ser Bourne Identity, men har lidt svært ved at koncentrere mig - af en eller anden grund, skal jeg hele tiden checke tiden !! :-D
Nej, en Double Red koster nok omkr. 150K for et hæderligt eksemplar, mens jeg vil gætte på, at en Comex koster 2-3 gange så meget !!
Jeg har fået mit drømmeur indenfor hvad der er min realistiske rækkevidde - kan sagtens leve med, at der er andre, der er uopnåelige. Tænk hvor kedeligt det ville være, hvis der ikke længere var noget at drømme om !
Sociologen Skrev:Fedt, Peter. Hvis man er Rolex vintagemand som dig, så kan jeg fint følge, at Red Sub er noget af det ypperste (i teorien er der altid federe ure såsom Double Red, som du selv skriver, og Comex, men de er vel ikke til at komme i nærheden af for menneskepenge?).
Nej, en Double Red koster nok omkr. 150K for et hæderligt eksemplar, mens jeg vil gætte på, at en Comex koster 2-3 gange så meget !!
Jeg har fået mit drømmeur indenfor hvad der er min realistiske rækkevidde - kan sagtens leve med, at der er andre, der er uopnåelige. Tænk hvor kedeligt det ville være, hvis der ikke længere var noget at drømme om !
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)