04-06-2014, 10:39 AM
Man skal være ret skarp med "svejseren" og styr på sine processer for være sikker på det ender pænt ud som her. Jeg ville ikke lade nogen gøre det med mindre de har meget stor erfaring i processen. Omvendt taler resultatet jo for sig selv. Er kassen så smadret som det er tilfældet her er der jo ikke så meget at miste.
Min største bekymring i at disse renoveringer ses oftere og oftere er, hvis det begynder at blive kutyme at få sine vintage Rolex shinet op på denne vis, så man pludselig ser NOS kasser på 30-50 år gl. ure. Det kan hurtigt blive en glidebane for at opnå top dollar for sit gl. halv smadrede Rolex og ulempen er, at det er så godt som umuligt at spotte disse udbedringer.
/Mads
Min største bekymring i at disse renoveringer ses oftere og oftere er, hvis det begynder at blive kutyme at få sine vintage Rolex shinet op på denne vis, så man pludselig ser NOS kasser på 30-50 år gl. ure. Det kan hurtigt blive en glidebane for at opnå top dollar for sit gl. halv smadrede Rolex og ulempen er, at det er så godt som umuligt at spotte disse udbedringer.
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)