24-05-2014, 11:24 AM
TimeToWatch.dk Skrev:Jeg syntes desværre at tendensen er at indpakningen fylder mere og mere. Specielt i prisklassen 10-25 k kan det let tage overhånd med latterligt store bokse og en masse ligegyldigt tilbehør. Jeg sætter pris på en flot kasse/æske men størrelsen er for mig ligegyldig. Desuden skal tilbehøret give mening. Jeg foretrækker dog at krudtet er brugt på uret. Er prisen sat efter det gør det mig intet tilbehøret mangler. Certifikatet vil jeg dog gerne have med da det fuldender et ur.
Klassisk eksempel på hvad jeg syntes er "for meget":
Det kunne gøres både mere lækkert og knap så voluminøst.
/Mads
Jeg er meget enig i at det kan næppe gøres grimmere, men så igen må man jo sige at det passer til uret...det er godt nok heller ikke til den elegante side.
Lige meget hvor grimt eller kluntet de fremstiller disse kasser, så er det den tilhørende historie og det hverken skal eller må man lave om på.
Endelig er der så de mærker hvor man forstår at binde produktet sammen, så ur og kasse går op i en højere enhed, som jeg elsker ved mit rustikke Oris Pro Diver.
Ved min Carlos Costa er det den grimmeste kasse efter min mening, kun overgået af den du viser her
At smag er forskelligt betyder ikke noget i denne forbindelse, når blot indpakningen er original, så giver det en på prisen
Vh. Michael
ps. har de ikke bare anbragt det hele i en Reiner-kasse ?
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)