18-05-2014, 02:41 PM
Er der en specifik ting som bare gør at et ur ikke kommer til at havne i din urkasse. Har du f.eks. et krav om at du vil have en dato funktion på dine ure, er automatik en nødvendighed, eller vil du kun have ure med en bestemt form på urkassen? Hvad er dine overordnede krav til ure du vælger og er der en bestemt "turn off"?
Jeg er selv ret fleksibel og kan lide rigtig meget forskelligt. Selvfølgelig er der nogle størrelser jeg foretrækker frem for andre, men lige den med størrelse har vi vendt så mange gange, så jeg tænker udover det. Det eneste jeg selv lige kan komme på, er firkantede ure som jeg har det lidt svært med. Og dog....et Reverso kunne jeg nu godt tænke mig
Når jeg sidder og tænker over det, kan jeg faktisk ikke lige komme på en konkret "dealbreaker" for mig. Hvad med dig?
Jeg er selv ret fleksibel og kan lide rigtig meget forskelligt. Selvfølgelig er der nogle størrelser jeg foretrækker frem for andre, men lige den med størrelse har vi vendt så mange gange, så jeg tænker udover det. Det eneste jeg selv lige kan komme på, er firkantede ure som jeg har det lidt svært med. Og dog....et Reverso kunne jeg nu godt tænke mig
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)