Jes Dorph Seadweller årgang 2008
#8
TioMalo Skrev:Jeg har keine f... Ahnung hvem manden er eller hvad han laver - ser ikke fjernsyn.
Ang. Rolex´ priser; det er ganske ligegyldigt hvorvidt du køber uret i et momshelvede a lá Danmark eller i et eller andet skatteparadis - prisen OT (= Over the Counter) er ca. den samme (= Rolex´ prispolitik som er en af grundene til mærkets faste og høje brugtpriser).
Derfor kommer rigtigt mange amerikanere til DK og køber masser af Rolex for videresalg. De får - beroende på hvor meget de køber - en rimmelig rabat og så momses urene.
Når urene koster ca. den samme OT verden rund, spares der ikke specielt - bortset fra den fornævnte trick ang. nye ure. Når urene hitter brugtmarkedet er priserne igen ca. de samme.
I US - uanset hvorhen du er - er brugtpriserne lidt lavere end her men det har mest med tilbud og efterspørgsel at gøre.

John

Men du gætter på at han er i fjernsynet Icon_e_biggrin1
Er der point for at give udtryk for at man er hævet over at bruge tid på TVet Icon_question

Jeg ved hvem manden er da jeg ser masser af TV det indrømmer jeg da gerne,
Til gengæld aner jeg intet om hvad han har givet for sit ur.

Men da jeg ikke tror han er dummere end andre folks børn,
Er jeg ret sikker på at han har kunne se en fordel i at købe det over there i stedet for DK,
Hvilke jeg tror alt andet end lige måtte have været nemmere, men det er som sagt kun noget jeg tror.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar


Beskeder i denne tråd
Re: Jes Dorph Seadweller årgang 2008 - af KlausM - 15-05-2014, 06:50 PM
Re: Jes Dorph Seadweller årgang 2008 - af Stensbjerg - 16-05-2014, 03:22 PM
Re: Jes Dorph Seadweller årgang 2008 - af khbk - 16-05-2014, 05:11 PM
Re: Jes Dorph Seadweller årgang 2008 - af khbk - 16-05-2014, 07:46 PM
Re: Jes Dorph Seadweller årgang 2008 - af khbk - 16-05-2014, 09:26 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)