GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-)
I dag kom posten med et originalt "near NOS" PanAm lynetteindlæg, som jeg har købt af Mark Greenberg, som jeg har lært at kende på Vintage Rolex Forum. Det var også ham, der kunne levere de perfekt patinerede visere til min Sub 16800. Mark er en 100% Good Guy, som leverer varen hurtigt og tilmed er særdeles rimelig i sine priser.

Jeg vil sige, at overskriften på denne tråd, med monteringen af PanAm lynetteindlægget, egentlig først nu kommer rigtig til sin ret - en GMT Master skal i mine øjne have en PanAm lynette !!

I øvrigt, så kunne jeg ikke vente og tog en dyb indånding og monterede lynettteindlægget selv - og bander lidt af mig selv for ikke at have taget billeder af processen !! Men jeg var "in the zone" og havde simpelthen ikke tanke for andet, end at få det på uret.

Det gik til min overraskelse ganske nemt ............. det krævede dog lidt fingerkræfter, at trykke indlægget fast i lynettekransen, vil jeg gerne indrømme Icon_e_smile

Nå, men nu til lidt billeder af resultatet Icon_e_wink

Men jeg vil sige, at INGEN billeder kan gøre uret retfærdighed i forhold til, hvordan det ser ud IRL på armen !! Et sådant ur med farver på, skal ses i virkeligheden !! Det er den største lektion, jeg har fået i forbindelse med opgraderingen af dette ur med PanAm farver - jeg har tit set billeder af GMT Master med dette lynetteindlæg, men de har aldrig rigtig talt til mig - og at købe dette indlæg, var mere for at få det til at skille sig lidt mere ud i forhold til min Sub. Men det har overrasket helt vildt positivt - jeg er tæt på at mene, at det kan gå hen og blive mit yndlingsur !!! :-D

İmage

İmage

İmage

İmage

Og så her sammen med min Sub, hvor man virkelig kan se forskellen !! To meget forskellige ure, selvom de på mange måder alligevel er ret ens Icon_e_smile

İmage

Det obligatoriske iPhone wristshot skal også med her.

İmage

Og til sidst lige et skud af, hvordan min urbox ser ud i dag Icon_e_smile

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: GMT Master ref. 1675 - ur med sjæl !! :-) - af pbr - 22-04-2014, 07:16 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)