21-04-2014, 07:52 PM
Jack Cassidy Skrev:Hvis vi som flere herinde lægger op til hardcore puristisk, kirurgisk-klinisk med skalpel at barbere alt om gensalgsværdi, kapitalistiske markedsmekanismer, brand og psykologisk-subjektiv ur glæde væk i en selvbestaltet pseudo-videnskabeligt objektivt valid "Value for Money"-definition, vil jeg gerne udråbe vinderen:
The Runner-Up: Brug din iPhone til at se klokken.
And The Winner is: Benyt offentlige ure og spørg andre hvad klokken er.
Ingen tjener én krone på dig og dit værditab er med 100% garanti 0 dkr., ligesom du oveni hatten får 100% garanti for at du ikke går med et fake ur og er til grin i Kina.
Dét må være Value for Money.
Kan ikke finde ud af om du forsøger at være oprigtigt sjov eller om du er mere hånlig og sarkastisk.
I bedste fald har du bare dårlig humor.
I værre fald synes jeg dit indlæg er unødvendigt. Vi har en (synes jeg) god debat om nogle ting hvor folk tydeligvis ikke er helt enige, men debatten foregår i en god tone og med en hvis respekt for det andre synes. Det bidrager du ikke til.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)