19-04-2014, 07:42 PM
Når man er så store og dominerende på et marked som Rolex og Omega er er det vel naturligt at man må stå for skud engang imellem. Det er klart at hvis man selv er glad for mærket kan man blive en smule ærgelig, når nogen i henkastede, helt udokumenterede sidebemærkninger desavuerer urene. Det er jo for let og for billigt, men det må man vist bare leve med. Eller i få tilfælde frontale angreb, hvor folk som tilsyneladende har et horn i siden på visse mærker, forsøger at sige at disse mærker er dårlig kvalitet, koster alt for meget (altså underforstået at man bliver lidt snydt ved købet) eller at det bare er en simpel stangvare.
Til gengæld har man jo også mange lidelses fæller som man kan hyggesnakke med om alle mærkets fortræffeligheder.
Jeg er glad ved Omega og mener at dette mærke igen og igen leverer modeller og ure som kan klare sig i alle rimelige sammenligninger. Behovet for, på forskellig vis desavuere fx. Omega forstår jeg nok ikke, man kan blot konstatere at stikker man snuden fren og viser noget, vil der altid være nogen som har lyst til at lige prikke lidt til en.
Jeg er dog ganske sikker på at søger man et ur i luksusklassen er både Omega og Rolex gode køb. Det er der mange andre som også synes. Det er grundlaget for den succes disse mærker uomtvistelig har.
Vh baun
Til gengæld har man jo også mange lidelses fæller som man kan hyggesnakke med om alle mærkets fortræffeligheder.
Jeg er glad ved Omega og mener at dette mærke igen og igen leverer modeller og ure som kan klare sig i alle rimelige sammenligninger. Behovet for, på forskellig vis desavuere fx. Omega forstår jeg nok ikke, man kan blot konstatere at stikker man snuden fren og viser noget, vil der altid være nogen som har lyst til at lige prikke lidt til en.
Jeg er dog ganske sikker på at søger man et ur i luksusklassen er både Omega og Rolex gode køb. Det er der mange andre som også synes. Det er grundlaget for den succes disse mærker uomtvistelig har.
Vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)