Så kom jeg endeligt igang!
Guldbecb Skrev:Mange tak for svaret, de var dejligt lige at få styr på det.

Ja, det var også størrelsen som gjorde jeg faldt for lige præcis dette. Har givet 2700 for det, er det en fair pris?

Men sådan et service koster vel 1000 kr plus minus, ikke sandt?

Fantastisk flot ur, har haft et kig på mange af dine ure på dba og herinde, rigtig flot samling! Icon_e_biggrin1

Et automatik ur koster typisk omkring 1.400-1.600 for service og hvis du skal have lave datoen også så skal du regne med omkring kr. 2-2.500 afhængig af hvor mange dele der skal skiftes.

Men det vil være en fordel at få datoskiftet lavet i forbindelse med service da urmageren alligevel skal skille uret af.

Jeg vil sige uret har en værdi på omkring 4.000 (skiven er lidt patineret på din, det trækker lidt ned) når det virker og evt. er serviceret (jeg solgte det viste nyserviceret for kr. 3.500, måske var det lidt for billigt). Så kan du jo trække rep. prisen fra vurderingen og se om det passer med hvad du har givet Icon_e_wink Jeg betalte også nogle lærepenge i starten, nu er jeg bare hård og trækker rep.prisen fra markedsværdien og det er det jeg max. vil betale for et ur med fejl på, det forstår de fleste sælgere da heldigvis.

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar

Beskeder i denne tråd
Så kom jeg endeligt igang! - af Guldbecb - 19-04-2014, 01:19 PM
Re: Så kom jeg endeligt igang! - af TDN - 19-04-2014, 01:29 PM
Re: Så kom jeg endeligt igang! - af Guldbecb - 19-04-2014, 01:52 PM
Re: Så kom jeg endeligt igang! - af TDN - 19-04-2014, 03:01 PM
Re: Så kom jeg endeligt igang! - af baun - 20-04-2014, 09:43 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)