19-04-2014, 12:32 AM
Stensbjerg Skrev:Det kan du heller ikke Mads, så det skal du ikke spilde din tid med,
Dine "svar" har bekræftet hvad jeg forventede dine flotte ord og store tal dækkede over...
Jeg smider ikke om mig med hovedløse antagelser uden bund og sider,
Hvilke også indbefatter tal skudt for hoften som du gør brug af skulle jeg mene.
Jeg lægger et link som viser hvis du bruger 19 min af din tid på det,
En højt stående person inden for branchen som lægger kortene på bordet
og fortæller hvad det her virkelig handler om, Han kommer også modsat dig med helt konkret tal
Det understøtter min påstand 100%
Noget du har efterlyst ved flere lejligheder når jeg ikke har klappet i dit kor.
Han er måske ikke i din optik så prof og seriøs som du giver udtryk for at du er,
Men uanset hvad du sidder og tuller med til daglig og hvor mange millioner du kaster rundt med,
Så vægter jeg hans ord tungere end dine i spørgsmål som dette.
Vi er enige om at vi ikke er og ikke bliver enige.
Jo har set den. Men det handler jo om noget helt andet nemlig afsætningen i markedet og hvordan de sælger deres produkter. Intet om hard-core produktionen bag urene og hvordan man formår at optimere den uden at reducere på salgsprisen. Han er ganske kort inde på at de tager store avancer, hvilket jeg på intet tidspunkt har benægtet. Det ses over alt i luksusindustrien. Men så længe ALLE i branchen gør dette, sætter det niveauet for den value for money der er er på produkterne. Anyway jeg gider ikke bruge mere krudt på dig, så over and out herfra...
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)