18-04-2014, 08:08 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Det er de sidste 10 % der koster og er svære at opnå. Det kræver voldsomme investeringer i produktionsteknologi der kan give de sidste % og her står de fleste heldigvis af. Differencen i pris bliver for marginal og folk vil ikke betale feks 15-20 k for en kina kopi i 97 % finish.
Hej Mads,
Jeg tolker lidt på det du skriver. Men altså, du nævner en 97% Rolex kopi til 15-20k. Nu antager jeg at kopisterne ikke kører med skyhøje avancer, men skal det så tolkes som at du mener at Rolex, the Real Deal, har produktionsomkostninger i den størrelsesorden?
Det tvivler jeg nemlig stærkt på (afhængig af hvilken model vi snakker om, men antager kraftigt det er en Sub snakken går på?).
Hvad mener du helt realistisk en Sub koster at fremstille?
Det er ikke for at starte diskussionen om hvad man egentlig betaler for når man køber Rolex, men jeg er bare nysgerrig.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)