13-04-2014, 11:45 AM
Et ur der har overrasket mig positivt på komfortsiden er Sinn U1. Det er et relativt stort og tungt ur, og jeg kan ikke helt sige hvorfor det er et af mine mest komfortable ure. Kronens placering kl. 4, og en smule held med at lænken bare passer mig 100 % er nok en del af forklaringen.
Jeg bærer mine ure helt nede mod hånden og kan til tider generes af kronen når den er placeret kl 3 - specielt de dage hvor jeg er aktiv. F.eks. kan jeg efter flere dages brug af min 114060 få et lille mærke fra kronen på håndryggen. Dette oplever jeg ikke med U1.
Jeg har en original gummi rem med foldespænde liggende til uret. En rem jeg forventer vil gøre uret endnu mere komfortabel.
Sinn U1 måler 44 mm og vejer 225 gram på lænke.
Jeg bærer mine ure helt nede mod hånden og kan til tider generes af kronen når den er placeret kl 3 - specielt de dage hvor jeg er aktiv. F.eks. kan jeg efter flere dages brug af min 114060 få et lille mærke fra kronen på håndryggen. Dette oplever jeg ikke med U1.
Jeg har en original gummi rem med foldespænde liggende til uret. En rem jeg forventer vil gøre uret endnu mere komfortabel.
Sinn U1 måler 44 mm og vejer 225 gram på lænke.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)