12-04-2014, 05:18 PM
Mest komfortable på armen af mine foretrukne ure er nok mit AP RO Jumbo, der med 39x8 mm samt en tilpas smidig lænke bare sidder spot on. Holder vi alt mht personlig smag og stil ude, og KUN kigger på komfort har jeg vel haft 200 forskellige ure på armen gennem tiderne, og her er det klart et klassisk 36 mm på rem der vinder. Kombinationen af størrelse og vægt gør, at man ikke mærker uret på armen.
Jeg kunne godt tænke mig at høre om dem af jer der mener +44 mm ure er de mest komfortable rent faktisk har et bredt referencespektra at trække på? For i mine øre lyder det mærkeligt at et så stort ur kan være det mest komfortable?! Nu ved jeg også godt at overskriften lyder JERES mest komfortable ur, så det kan jo være forklaringen
/Mads
Jeg kunne godt tænke mig at høre om dem af jer der mener +44 mm ure er de mest komfortable rent faktisk har et bredt referencespektra at trække på? For i mine øre lyder det mærkeligt at et så stort ur kan være det mest komfortable?! Nu ved jeg også godt at overskriften lyder JERES mest komfortable ur, så det kan jo være forklaringen
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)