10-04-2014, 05:42 PM
Skal da gerne være lidt mere præcis da jeg kan forstå at den overordnede mening ikke blev fanget.
Når feks.du skriver Mads at du ikke ser nogen grund til glas bag kasse på et Oris
Når værket er helt standard fordi det eneste der er sket er at rotoren har fået en rød klat maling,
Ja så KAN det opfattes som snobberi og nedladende om model/mærke ( og jeg siger kun kan)
Holdninger som"kun et" Seiko er luftet i flere tråde,
med mere eller mindre vat omkring.
Som sagt før er jeg personlig ligeglad med hvad der ligger i udtalelser/ holdninger som disse,
Men sørger man en forklaring på hvorfor nogle syntes de ser snobberi og nedladende holdninger,
Kunne (igen siger ikke de er) de eksempler være en årsag.
Nej jeg gider ikke lægge links af 2 årsager.
1. Det betyder ikke nok for mig
2. Jeg ved heller ikke præcis hvordan man gør.
God aften/påske til alle.
Når feks.du skriver Mads at du ikke ser nogen grund til glas bag kasse på et Oris
Når værket er helt standard fordi det eneste der er sket er at rotoren har fået en rød klat maling,
Ja så KAN det opfattes som snobberi og nedladende om model/mærke ( og jeg siger kun kan)
Holdninger som"kun et" Seiko er luftet i flere tråde,
med mere eller mindre vat omkring.
Som sagt før er jeg personlig ligeglad med hvad der ligger i udtalelser/ holdninger som disse,
Men sørger man en forklaring på hvorfor nogle syntes de ser snobberi og nedladende holdninger,
Kunne (igen siger ikke de er) de eksempler være en årsag.
Nej jeg gider ikke lægge links af 2 årsager.
1. Det betyder ikke nok for mig
2. Jeg ved heller ikke præcis hvordan man gør.
God aften/påske til alle.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)