08-04-2014, 12:09 PM
Stefan H. Skrev:gmt-geek Skrev:Stefan H. Skrev:Problemet ligger bare der, når man har lagt et budget og prisen så allerede er en smule udenfor det, og de så lige smider 200€ oveni prisen
Uden at virke negativ så tror jeg generelt at du skal tænke dig om en ekstra gang før du køber en Speedy hvis 200 euro kan vælte læsset....
Skal der skrues på sådan et ur kommer du ikke langt for eks. 200 euro bobs!
Anyway - et fedt ur, men luksus koster - også at holde ved lige....
Vh. Jon
.
.
.
Jeg har taget højde for diverse reparationer der måtte komme.
Oki - klart at man ikke bare skal komme længere og længere væk fra den pose penge man havde tænkt sig at bruge i første omgang!
Det var mere det sidste som du også nævner mht. service og rep. jeg mente kunne løbe op men det har du jo taget højde for!
Nu snakker jeg helt for egen regning, men jeg ville aldrig købe et ur uden for DK's grænser uden altid at have et evt. service allerede fra dag 1 med i mine betragtninger!
- med mindre det selvfølgelig er et spritnyt ur eller uret stadig er indenfor garanti periode og stadig kan laves UB. hos danske AD'er....
Dermed ikke sagt at jeg ikke køber ure uden for DK - jeg gør stort set ikke andet, men jeg er altid klar over risikoen forbundet med dette!
Vh. Jon
-------------------------------------
Ure? - Lidt af hvert vel....
Ure? - Lidt af hvert vel....

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)