Sindsyg opførsel på Omega Seamaster Chrono 300
Efter at det har været afsted 1 gang, og jeg sloges lidt med dem ved at forklare dem at det kostede næsten 1.000 kr. at sende det ned til dem, og de efterfølgende godt nok undskyldte deres mistrohed, og jeg derefter måtte vente 3 uger på at uret kom tilbage til mig, gider jeg ikke. Nu går uret godt. Sæt det kom tilbage og fejlen var rettet og en anden fejl opstod Icon_twisted

De kunne ikke forstå forsendelsesomkostningerne, da det kun kostede dem ca. 280 kr at sende uret til mig. Jeg skrev at jeg godt kunne forstå at de var mistroiske. De betalte så omkostningerne.

Så alt i alt derfor orker jeg ikke at sende det til Tyskland. Måske ville de betale det det kostede hvis Swachgroup i Hellerup skulle lave det, men det er tvivlsom for ofte kræver de ny servive på uret. En chronographfejl er en alvorlig ting og ligger dybt inde i værket hvor meget skal skilles af. Men det kom de da ihvertfald til dengang jeg fik det første gang og hele uret gik i stå så snart jeg startede stopuret Icon_rolleyes

Jeg sagde til dem at jeg gerne ville have uret gik mellem +5 og + 10 sekunder i døgnet og det lå med optrækningskronen opaf 10 timer i døgnet. Uret går nu + 8 sekunder i døgnet og det er jeg godt tilfreds med. Så går der lang tid inden det taber tid, hvilket jeg ikke er så glad for.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Sindsyg opførsel på Omega Seamaster Chrono 300 - af stenstrupigen - 07-04-2014, 05:57 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)