07-04-2014, 04:14 PM
Min personlige holdning er, at der er masser af micromærker som jeg synes er rigtig spændende og som også får en masse positiv opmærksomhed. Men lad os tage eksemplet med Steinhart. Problemet opstår når det bliver direkte rip-off som nogle af deres ure tydeligvis er. Jeg er med på at de også har masser af ure som er helt deres egne, (og ret interessante) men der er vel ikke uenighed om at de også er en fabrikant som er lige lovlig flittig når vi snakker om at låne fra andre ifbm. nogle af deres modeller?
Og det er her misforståelsen kommer ind - tror jeg. De færreste har noget imod micromærker, men en del har noget imod kopi/homage. Personligt er jeg fløjtende ligeglad og køber de ure jeg synes om. (og håber andre gør det samme) Om der så kommer positive eller negative kommentarer på onlinefora betyder ikke noget for mig og jeg finder debatten spændende under alle omstændigheder. Faktisk finder jeg, at man tit får en mere spændende debat når det ikke kun er positive meninger der gives til kende. Selvfølgelig skal det gøres med respekt for hinanden og i en god tone, men der er intet galt i det IMHO.
Og det er her misforståelsen kommer ind - tror jeg. De færreste har noget imod micromærker, men en del har noget imod kopi/homage. Personligt er jeg fløjtende ligeglad og køber de ure jeg synes om. (og håber andre gør det samme) Om der så kommer positive eller negative kommentarer på onlinefora betyder ikke noget for mig og jeg finder debatten spændende under alle omstændigheder. Faktisk finder jeg, at man tit får en mere spændende debat når det ikke kun er positive meninger der gives til kende. Selvfølgelig skal det gøres med respekt for hinanden og i en god tone, men der er intet galt i det IMHO.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)