24-03-2012, 05:43 PM
Jeg kan på det kraftigste anbefale PAM177. Mit første panerai, og der var ingen tvivl for mig om, at det skulle være titanium. Uret er super, super lækkert. Og uret vinder klar ved, at man ser det IRL - og "rører". Man kan virkelig mærke, at det er tale om et kvalitetsur. Der er lang ventetid på det i Danmark - dvs ved Klarlund, der et Dks eneste autoriserede Panerai-forhandler - så jeg vil anbefale dig at ligge uden for landets grænset.
Jeg valgte 177, der er en titaniumsudgave af PAM111, da jeg finder titanium-materialets glød helt særlig. Jeg er desuden blevet fortalt, at uret får et rigtig flot patina ved ud/ad åre. At PAM177 er mere sjælden end PAM111 er desuden et forhold, jeg finder attraktivt.
Som dig havde jeg spekulationer vedr. det forhold, at uret skal trækkes op, men jeg er overbevist om, at det er noget, jeg vil vende mig til. Sådan lidt "kvalitetstid" med uret hver 2. dag ;)
Et par billeder er vist på sin plads :)

God jagt!
Jeg valgte 177, der er en titaniumsudgave af PAM111, da jeg finder titanium-materialets glød helt særlig. Jeg er desuden blevet fortalt, at uret får et rigtig flot patina ved ud/ad åre. At PAM177 er mere sjælden end PAM111 er desuden et forhold, jeg finder attraktivt.
Som dig havde jeg spekulationer vedr. det forhold, at uret skal trækkes op, men jeg er overbevist om, at det er noget, jeg vil vende mig til. Sådan lidt "kvalitetstid" med uret hver 2. dag ;)
Et par billeder er vist på sin plads :)

God jagt!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)