Marketing og branding på de sociale medier
Hedegaard Skrev:
Stensbjerg Skrev:Enig,
Bekræfter mig kun i at hvad jeg fik at vide for mange år siden virkelig passer,
Sørg for at komme ud af skolen i tide, livets skolen er den bedste skole der findes.Icon_cool

Det er jeg til gengæld MEGET uenig i, men det bliver dog en lidt for stor udredning, til at jeg lige "orker" at tage den her...

Også i den grad UENIG i den melding Stensbjerg. Jeg vil godt slå fast at jeg bestemt ikke mener lange uddannelser er spild... Tværtimod, men blot at den læring man får ind er brugbar når man engang skal have et job, frem for et alt for teoretisk uddannelsesforløb uden trit med virkelighedens behov og krav.

Sociologen Skrev:Meget enig. Heldigvis vinder ErhvervsPhD-ordningen frem i Danmark Icon_e_wink Elfenbenstårnsophøjet forskning er jeg principielt imod, om end der er behov for grundforskning i visse discipliner.

Yes erhvervsPhD'er er vejen frem, hvor kobling mellem studier og relevante erhvervsrelaterede problemstillinger opstillet af virksomhederne rykker helt anderledes end en interesse baseret PhD, hvor ingen efterspørger resultatet Icon_mad Grundforskningen indenfor kræft og andre samfunds- og sundhedsrelaterede problemstillinger er selvfølgelig også nødvendig. Men når nogen bruger 2-3 år på at lave en afhandling om "bregnens evolution i syd-vest Amazonas" står jeg lidt af Icon_head

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Marketing og branding på de sociale medier - af TimeToWatch.dk - 27-03-2014, 11:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)