23-03-2014, 12:22 PM
Citat:Black Seal skrev:
Rolex har altid været et "se mig" ur. At der så findes personer der har købt det uden den effekt er en anden sag. Altid uden undtagelse når jeg møder nogen og snakken går på at jeg interesserer mig for ure, bliver jeg spurgt om jeg ejer et Rolex. Så hvis I spørger mig, lever effekten i bedste velgående hos Rolex.
Arhh.. er den ikke ved at være udvandet? Især i disse tider,hvor stort set alle har mulighed for at købe sig et dyrt ur / Rolex
Det er lige sådan jeg har det med Panerai! De tre jeg har haft, har da om noget været "se mig". Det er jo ikke manden der kommer med uret, men uret der kommer med manden!
Og hvis jeg så en sjælden gang mødte en der spurgte lidt mere ind til til uret, mht. værk, kasse og pris og måtte fortælle, at værkerne egentlig bare var nogle fra et lommeur og prisen var bundet op på en historie, mente de, at det måtte da hovedsaglig være for at blive lagt mærke til, at jeg gik med sådan et ur.
Heldigvis for Panerai, er de kommet efter det med deres Inhouse værker, som vel blive bedere og bedre.
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)