Hvad bruger I til at uploade jeres billeder?
Jeg er havnet i en lille "krise", da jeg for øjeblikket ikke har særligt gode muligheder for at uploade billeder Icon_e_confused

I den første lange tid brugte jeg Photobucket, da det er nemt og gratis, men Photobucket forringer kvaliteten/opløsningen på ens billeder, når man uploader dem, og det kan mit perfektionistiske "jeg" simpelthen ikke klare, så en gang sidste år begyndte jeg i stedet at ty til Imageshack, som jeg ikke synes er helt lige så brugervenligt lavet, men til gengæld massakrerer de ikke ens billeder, så alt i alt har jeg været ganske godt tilfreds med Imageshack...

...INDTIL NU for der er imidlertid sket det, at Imageshack er kommet på tossede tanker og nu kun tilbyder gratis hosting den første måned, og jeg er umiddelbart ikke interesseret i at skulle begynde at punge ud hver måned for at kunne uploade et par billeder eller tre i løbet af en uge.

Derfor vil jeg høre, hvad I bruger til at uploade jeres billeder, og om der er nogle bestemte hostingsider, som I vil anbefale mig at bruge Icon_question

Det skal forresten lige siges, at jeg også har forsøgt mig med Imgur, men her kan man ikke (JEG kan i hvert fald ikke) selv vælge, hvilket format man ønsker at poste sit billede i, og i det hele tager synes jeg ikke, at Imgur funger særligt godt.
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar

Beskeder i denne tråd
Hvad bruger I til at uploade jeres billeder? - af Ralle - 19-03-2014, 10:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)