14-03-2014, 09:30 AM
Citat:af KimT » 13/03/2014 23:52
Jeg ved mange mener det mangler en drejbar lünette for at være et rigtigt dykkerur, men jeg må indrømme at jeg ikke er enig.
Jeg ser mere uret som et "kan være med overalt ur" end et dykkerur.
Kim du pointerer her selv det der er hele problemet ved uret - Og du er sådan set jvf det du skriver selv enig i at det IKKE er et dykkerur. Uret i sig selv er markedsført som et DYKKERUR, men det bliver først til et dykkerur i det øjeblik man klikker den 8-12.000 kroner dyre computer OVENPÅ uret. Altså er forudsætningen for at anvende det i en dykkermæssig sammenhæng hvor det rent faktisk har en funktion, at man tilkøber computeren. At man kan svømme med det i poolen eller snorkle med det, eller for den sag skyld dykke med det fordi det er vandtæt, gør ikke uret til noget dykkerur. Den er bare ikke længere
Jeg har endnu ikke set en saglig argumentation for at uret skulle være mere dykkerur end eks en Spidolite, Spidospeed, 2-Timer, 3-Timer eller Hard Black….. De er alle vandtætte og kan alle tage "the Reef - ergo alle dykkerure…. Eller alle "kan være med overalt" ure....Eller hvad?
Fedt ur - Men ikke nogen dykker - OVERHOVEDET
Og i øvrigt er jeg skuffet Kim - Hvor HELVEDE er billederne af Eloise???????????????????? For hun er da MEGA sprød!
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)