Super service fra Paul Picot
TioMalo Skrev:Sikke noget pjat.
Naturligtvis skal Bo og andre urmagere tage løn for det de laver.
Hvis du skulle have arbejdet i en brugt- / vintagebix, ville du vide hvor mange af de her små opgaver folk kommer med i dagens løb. Og det er mange.
Jeg kender så i Kbh området en anden urmager som både strammer skruerne gratis og falder i timelange ursnak med gratister. Dette resulterer i at de betalende kunder skal vente deres ure i reparation / eftersyn uge- eller månedsvis.
Det sjove er at når en urmager laver en lille ting UB en enkel gang, opstår der et krav om at alle småting skal altid laves gratis...

Vh. John

PS. Sorry for OT snak og kapring af Claus´ tråd.... kunne bare ikke la´ være !

Jeg synes du overfortolker, men til syvende og sidst fik jeg ikke verdens bedste indtryk hvorfor jeg valgte at kigge andetsteds. Måske selvforskyldt da jeg måske fokuserede for meget på de 200kr og mindre på min generelle oplevelse. Mit ærinde gik ikke ud på ursnak, men konkrete spørgsmål omkring rep og service jeg ville have foretaget på et par ure. Jeg er ikke gratist - snarere tværtimod når jeg først kommer igang. Men fred være med det. Der er heldigvis masser af glade kunder og heldigvis er det et frit marked.
Svar

Beskeder i denne tråd
Super service fra Paul Picot - af CT-Watches.dk - 21-12-2013, 05:41 PM
Re: Super service fra Paul Picot - af DISC - 11-01-2014, 12:33 AM
Re: Super service fra Paul Picot - af Rune B - 11-01-2014, 10:04 AM
Re: Super service fra Paul Picot - af DISC - 11-01-2014, 09:12 PM
Re: Super service fra Paul Picot - af TioMalo - 01-03-2014, 10:43 AM
Re: Super service fra Paul Picot - af DISC - 09-03-2014, 09:51 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)