08-03-2014, 09:18 PM
Kogt ned handler om hvad man ønsker ud over at have et eller flere gode ure,
Lagt sammen med hvad der lander på kontoen hver måned, selvfølgelig ud fra at man har fælles økonomi
Ellers er det jo bare enhver for sig selv.
Eksempel.
Jeg ønsker at mine børn skal vokse op i grønne rolige omgivelser,
Det koster mere end en tre værelset plastic celle i et mere eller mindre belastet kvarter= færre penge til fars hobby
Vores bil skal ikke være ny men en lille øko bil er helt udelukket,
Da jeg holder for meget af min familie til at de får lov til køre i sådan en,
Så skal den helt rumme min privat liste af udstyr= færre penge til far hobby
Ungerne skal ikke mangle noget og jeg betragte det faktum at nogle ser dem som forkælet som et kompliment,
Så længe de ( hvilke er tilfældet) menneskeligt er nogle ordenligt mennesker igen= færre penge til fars hobby.
Jeg/vi mangler ikke noget og vi er meget gennemsnittelige ( måske lidt i den øvre ende)
når det kommer til økonomisk formåen, men at sige at ure som der generelt tales om herinde kun er et spørgsmål
Om prioriterer og ikke har indflydelse på andet i familien, mener jeg er noget værre sludder sorry to say....
Om jeg så opfattes som rig fattig eller noget i mellem er jeg helt ligeglad med Jeg behøver ikke den afstivelse,
Hvad andre formå kan jeg kun glædes over på deres vegne.
Lagt sammen med hvad der lander på kontoen hver måned, selvfølgelig ud fra at man har fælles økonomi
Ellers er det jo bare enhver for sig selv.
Eksempel.
Jeg ønsker at mine børn skal vokse op i grønne rolige omgivelser,
Det koster mere end en tre værelset plastic celle i et mere eller mindre belastet kvarter= færre penge til fars hobby
Vores bil skal ikke være ny men en lille øko bil er helt udelukket,
Da jeg holder for meget af min familie til at de får lov til køre i sådan en,
Så skal den helt rumme min privat liste af udstyr= færre penge til far hobby
Ungerne skal ikke mangle noget og jeg betragte det faktum at nogle ser dem som forkælet som et kompliment,
Så længe de ( hvilke er tilfældet) menneskeligt er nogle ordenligt mennesker igen= færre penge til fars hobby.
Jeg/vi mangler ikke noget og vi er meget gennemsnittelige ( måske lidt i den øvre ende)
når det kommer til økonomisk formåen, men at sige at ure som der generelt tales om herinde kun er et spørgsmål
Om prioriterer og ikke har indflydelse på andet i familien, mener jeg er noget værre sludder sorry to say....
Om jeg så opfattes som rig fattig eller noget i mellem er jeg helt ligeglad med Jeg behøver ikke den afstivelse,
Hvad andre formå kan jeg kun glædes over på deres vegne.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)