08-03-2014, 04:29 PM
Ja jeg var jo egentligt på udkig efter Panerai 422 eller 423...Men da jeg fik Panerai 423 på armen var det bare slet ikke noget... Det var lidt for pænt til mig syntes jeg lidt dress ur...
Jeg fik muligheden for at prøve et Panerai 364 som jeg ikke havde set før. Det var sagen, har tidligere haft Panerai 243 og udseendet tiltaler mig...
Jeg er så endt med en diver igen., men det er klart det bedste i forhold til de 2 andre Panerai`s..
uret er stort 47mm men har haft flere ure i den størrelse så det er perfekt for mig... Selvom uret er i titanium så vejer det dog alligevel 171 gram på gummirem...
det er en limiteret udgave på 1000 stk... og kommer i en kæmpe kasse...

Jeg fik muligheden for at prøve et Panerai 364 som jeg ikke havde set før. Det var sagen, har tidligere haft Panerai 243 og udseendet tiltaler mig...
Jeg er så endt med en diver igen., men det er klart det bedste i forhold til de 2 andre Panerai`s..
uret er stort 47mm men har haft flere ure i den størrelse så det er perfekt for mig... Selvom uret er i titanium så vejer det dog alligevel 171 gram på gummirem...
det er en limiteret udgave på 1000 stk... og kommer i en kæmpe kasse...

Mvh Hr.holm

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)