The SKX007 transformation
Ville lige vise en kort billedserie af mit Seiko's transformation gennem tiden!

Det startede helt klassisk, på Z22 gummirem og Oyster lænke (købte med Jubilee, men da jeg fik foræret Oyster lænken af en anden urtosse fra "det andet urforum", så forærede jeg også Jubilee lænken væk).

İmage

İmage

Men så var det at jeg opdagede en massiv tråd på WUS der hed "show your mods" under deres Seiko forum, og det gik op for mig at netop sådan et Seiko SKX007 var meget populær at modificere, at give sit eget personlige præg. Jeg fik kigget lidt omkring, og besluttede mig for at ville prøve at skifte indlægget. En manøvre som ikke var så besværlig, det krævede blot en kniv og lidt snilde.

İmage

İmage

Men på trods af en masse NATO-remme som kunne få uret til at ændre lidt udseende, besluttede jeg mig for at prøve et andet indlæg. Kraftigt inspireret af Kristoffers SKX007 eksemplar.

İmage

Skønt look, men jeg oplevede at det lå lige lovlig meget i urkassen, da jeg ofte tog mit Sumo på armen i stedet, eller et helt tredje. Jeg erkendte at uret måske ikke var 100% i skabet i forhold til det look jeg kunne lide. Derfor begyndte jeg at lege med ideen om at modde skive og visere. Som I ved havde jeg lidt svært ved at vælge, men endte på skive, visere og ring som gave dette resultat.

İmage

Indtil videre Icon_e_smile
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Beskeder i denne tråd
The SKX007 transformation - af bcmb - 07-03-2014, 10:12 PM
Re: The SKX007 transformation - af KimT - 07-03-2014, 10:15 PM
Re: The SKX007 transformation - af T.Hansen - 07-03-2014, 10:43 PM
Re: The SKX007 transformation - af MikkelBA - 14-04-2014, 09:45 PM
Re: The SKX007 transformation - af bcmb - 14-04-2014, 10:26 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)