02-03-2014, 01:12 PM
Jeg va engang helt pjattet med biler, men idag rager det mig en paphat..... Jeg kører gladeligt i en 15 år gammel sur Seat Leon 1,6 med et AP ROC om armen....Dont care. Solgte for knap 2 år siden vores Opel Vectra 2.0 Turbo Stc fordi man ikke kunne slå boardcomputeren fra og jeg kunne ikke holde ud at se på at lortet kun kørte 7 km/l bare jeg kiggede på speederen....
Kæresten har en Opel Corsa 1,7 CDTI Sport , så den ruller jeg en tur i når jeg skal ha afløb for mine drengerøvstendenser.... Den er lynhurtig og styrer som en Go-Kart og er samtidig økonomisk.... Hvis jeg prygler den igennem en tankfuld Diesel så går den 15 km/l..
Den gamle har en Porsche 911 Carrera Turbo 4S Cabriolet jeg kan låne hvis det skal gå ÆÆÆÆÆKSTRA stærkt med at komme til stranden om sommeren.
Kæresten har en Opel Corsa 1,7 CDTI Sport , så den ruller jeg en tur i når jeg skal ha afløb for mine drengerøvstendenser.... Den er lynhurtig og styrer som en Go-Kart og er samtidig økonomisk.... Hvis jeg prygler den igennem en tankfuld Diesel så går den 15 km/l..
Den gamle har en Porsche 911 Carrera Turbo 4S Cabriolet jeg kan låne hvis det skal gå ÆÆÆÆÆKSTRA stærkt med at komme til stranden om sommeren.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)