01-03-2014, 03:58 PM
Hopper lige med på Bergs side her..
Er ganske tilfreds med signaturspændet fra AP, (skal lige siges at jeg ikke har prøvet dobbeltspændet, hvor lænken var tilpasset til mit håndled). Jeg har ikke de største håndled så havde egentlig lidt forventet at det ville være no go med signaturspændet, men det sidder helt perfekt... Men alle håndled er jo også forskellige... Nu er mit AP jo ikke det største og lænken er ligeledes tyndere hvilet muligvis også har noget at skulle have sagt...
TIl sammenligning er der lige et billede af mit AP og Cartier der også bruger enkeltspænde...

Med hensyn til ure der sidder dårligt har jeg altid været vild med AP ROO safari og Panerai 358 som jeg var tæt på at lande for år siden, men må simpelthen erkende at jeg ikke har håndleddet til de størrelser... så alt over 44mm er helt no go for mig..
TIl sammenligning er der lige et billede af mit AP og Cartier der også bruger enkeltspænde...

Med hensyn til ure der sidder dårligt har jeg altid været vild med AP ROO safari og Panerai 358 som jeg var tæt på at lande for år siden, men må simpelthen erkende at jeg ikke har håndleddet til de størrelser... så alt over 44mm er helt no go for mig..

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)