Jaeger-LeCoultre Navy Seals Master Compressor
Jeg har kun haft ét LW gennem butikken, og det røg på under en uge og jeg kunne have solgt det 3 gange Icon_e_biggrin1 Så er det bare en ok model samt fornuftigt prissat er de ikke så tunge. Dog ville jeg nok holde mig til de nyere Spidospeed og Okto, samt DLC frem for de ældre GMT'er. Tror det er dem mange har dårlige erfaringer med at tippe videre.

JLC er ikke sådan et mærke man i samme omfang som Rolex, Panerai, Omega bare kan "prøve" uden det koster lidt. Så er det med den på, at det skal på armen i 14 dage for så at flippe til +/- 5 % ville jeg holde mig til de mere letsælgelige "stangvarer fra high-street mærkerne". Det er mit indtryk at mange desværre har en tendens til at mene, at deres egne ure er meget mere værd end andres, og her er dette en usund indstilling at have, hvis man køber et JLC med forhåbninger om at flippe det på bedste Rolex manér. For så kommer men ikke af med det Icon_mad

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Jaeger-LeCoultre Navy Seals Master Compressor - af MortenKN - 24-02-2014, 04:53 PM
Re: Jaeger-LeCoultre Navy Seals Master Compressor - af TimeToWatch.dk - 25-02-2014, 02:24 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)