Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn
baun Skrev:Det er en elendig ide. Hvis der endelig skal investeres med børneopsparing så er papirer vejen frem.

Det er simpelthen for søgt at købe ure på den baggrund. Lad nu de børn selvom hvad de vil have.

Hvis det så viser sig at de gerne vil eje et luksusur en dag så tag dem med til en forhandler med det rette udvalg og lad dem vælge et ur efter deres smag.

Vh baun

Men Per du misser min pointe. Det var en chance for at købe et ur til mig selv, med konens velsignelse Icon_e_smile

Og selvfølgelig også mest en spøg.

Men altså det er da set før, at knægten arver farens dyre ur dom 18-årig, eller ved færdiggørelse af uddannelse eller lignende.

Hvis mine børn skal have noget med på vejen når de bliver voksne (og det skal de da), bliver det enten kolde kontanter eller noget vi køber til dem som passer til den situation de står i, og de behov de har. Det kunne være kørekort og/eller udbetalingen til en bil, det kunne være penge til at komme igang med studie for, eller hvad ved jeg. Eller måske (forhåbentlig) et ur hvis interessen er der.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar

Beskeder i denne tråd
Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 03:50 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 03:58 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 11:30 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 15-02-2014, 08:27 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af Black Seal - 17-02-2014, 10:03 AM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af bcmb - 18-02-2014, 08:13 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)