17-02-2014, 01:07 PM
Clock Skrev:Ironi, ja, men misundelse, nej!
Hvis jeg havde råd til at købe Rolex ure til mine børn, ville jeg aldrig gøre det.
For at få et Rolex og nyde glæden af det, hører man efter i skolen, uddanner sig, og arbejder hårdt - det er det jeg 'giver' mine børn, så jeg en dag stolt kan se det Rolex de selv har købt og virkelig har fortjent.
![]()
Clock
Jeg forstår. Jeg ville nu meget gerne bidrage med "noget af værdi" til mine børn når de blev 18 år, måske ikke et Rolex ur, mest fordi jeg ikke har likviderne til det, men også fordi rent investeringsmæssigt man må kunne få en mere "sikker" forrentning på en anden måde.
Men tanken om at have et Rolex ur ventende på en mens man vokser op er jo kæmpe fedt, og det er vel også det Morten vil, at give børnene forventningens glæde
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)