16-02-2014, 12:56 PM
Tak for den fine velkomst
Miwes : jeg skrev at Peter snakkede kun pænt om sine kolegaer og med det mente jeg andre der forhandler ure også CT-Wathes
. For mig personligt er det et + at man ikke snakker ned om andre for at fremhæve sig selv. Det viser en seriøsitet om at finde det held rette ur til kunden. Har også overvejet at købe et brugt på et tidspunt og der er CT-Wathes klart et sted jeg vil kigge forbi.Nu er jeg i gang og har fået en fod indenfor i ur verdenen og med jeres input herinde er det kun pengene der sætte grænsen.
Jeg har læst flere af dine indlæg og kommentarer. Syntes du har en god måde at skrive på og en god entusiasme
Har problemer med at oplaode fotos og indsætte smilies. men jeg skal nok få det lært
Mit super avenger II har sort skive, streger og sølvfarvede chronomat
Miwes : jeg skrev at Peter snakkede kun pænt om sine kolegaer og med det mente jeg andre der forhandler ure også CT-Wathes
Jeg har læst flere af dine indlæg og kommentarer. Syntes du har en god måde at skrive på og en god entusiasme
Har problemer med at oplaode fotos og indsætte smilies. men jeg skal nok få det lært
Mit super avenger II har sort skive, streger og sølvfarvede chronomat

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)