Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn
Tak for alle de gode inputs og ikke mindst for de mange lykønskninger Icon_e_smile Der er bestemt noget at overveje, men jeg tror det bliver et Tudor - Og nok et Big Block eller Pelagos...

Citat:af Normann » 14. feb 2014, 18:10

Først tillykke med den ventende søn Icon_flag Jeg ville købe et Rolex, til samme værdi som din datters.

Det bliver svært, for ikke at sige umuligt, hvis det samtidig skal være et årgangsur..... Hvis uret skal have samme værdi i kroner og ører som min datters 2011 EXP2, så er Rolex nok ikke længere en reel mulighed, da det ville betyde at jeg skulle købe en halvsmadret 14060 for at holde mig indenfor prisrammen.....Og det er af samme grund jeg overvejer et Big Block. Der er fuld smæk for alle pengene og det er noget som jeg personligt tror kan vise sig at være en ok investering på lang sigt. Givet, det kommer aldrig til at accelerere i same grad eller med samme hast som Vintage Rolex, men alligevel.... Og så alligevel kan jeg frygte at det måske alligevel ikke er helt robust nok til en 18 årig knægt som skal ud og opleve verden og dykke med hajer, skydive og hvad de nu ellers finder på de unge mennesker - Af DEN grund overvejer jeg Pelagos...
Svar

Beskeder i denne tråd
Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 03:50 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 03:58 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 14-02-2014, 11:30 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af MortenKN - 15-02-2014, 08:27 PM
Re: Om årgangsure og forskelsbehandling af sine børn - af Black Seal - 17-02-2014, 10:03 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)