07-02-2014, 11:28 AM
Som jeg ser det er det heller ikke i urindustrien at kopieringen rammer hårdest. Idet prisforskellen på en kopi og original er så signifikant er det MEGET sjældent at købet af en kopi resulterer i at køberen fravælger at købe originalen i stedet. Koster kopien 300 kr. er det jo ikke sådan at køberen afblæser sit 50 k rolex hos en AD. Det er nok værre for tøjproducenter og andre hvor såvel kvalitet og pris er knap så differentieret.
Jeg kender ikke Klarlunds politik på området, og har ikke selv været i kløerne på hverken dem eller Rolex advokaterne, så det tør jeg ikke kloge i. Men jeg har da set verificeringspapirer fra dem, hvor de havde taget fejl og erklæret uoriginale vintage dele for originale. Så det kan også gå ejerens vej
/Mads
Jeg kender ikke Klarlunds politik på området, og har ikke selv været i kløerne på hverken dem eller Rolex advokaterne, så det tør jeg ikke kloge i. Men jeg har da set verificeringspapirer fra dem, hvor de havde taget fejl og erklæret uoriginale vintage dele for originale. Så det kan også gå ejerens vej
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)