En byttehandel gik i vasken
Dette er en lille historie, som jeg har været ude for og som jeg godt vil dele, uanset andres holdninger til nedenstående.

Jeg finder et ur på et site! skriver til pågældende om jeg kunne bytte et ur ind, og efter nogle fremsendte billeder og data om uret
kom der efter et par dage en tilbagemelding om en byttepris, jeg skriver tilbage eftersom der nu var åbnet en dialog mellem urhandleren og undertegnede, en mindre pris end den han nævnte. og den blev afvist .. ok med det.

Jeg bruger en god dags tid til tænke over det, og vælger at skrive tilbage til ham, med et højere bud i bytte + noget tilbehør af anden art, det bliver også afvist med grunden at han havde tilbehør nok...og at prisen var fast.

Nu viste jeg for første gang at bytteprisen var fast, jeg skriver så igen, at hvis jeg sendte mit ur som værdipost selvfølgelig betalt af mig selv, og skrev videre om han så sendte uret til mig, som værdipost til mig som han betalte......!

Så får jeg en mail, hvor han skriver uret er solgt, til trods for at det stadig er på hans side, jeg skiver igen for at høre, for det kunne jo være at jeg havde misforstået noget omkring uret, som jeg gerne ville bytte mig til.
Jeg får en mail tilbage om at uret var solgt, men at siden ikke var blevet opdateret, der er jo fair nok, men når jeg kan se at uret stadig er til salg, og at der er kommet flere ure ind på hans side, og andre fjernet, så må jeg formode at siden er opdateret ....?

Hvor er det lige det går galt, jeg mener, hvis ikke man kan tåle, lidt mail korresspondance frem og tilbage uden at man bliver fornærmet, SÅ UNDSKYLD MIG MINE ORD, SÅ SKULLE MAN EFTER MIN MENING BESKÆFTIGE SIG MED NOGET ANDET.
Svar

Beskeder i denne tråd
En byttehandel gik i vasken - af Dam - 31-01-2014, 07:23 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af KlausM - 31-01-2014, 08:18 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af baun - 31-01-2014, 08:37 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Dam - 31-01-2014, 09:05 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Stensbjerg - 31-01-2014, 10:00 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af KlausM - 31-01-2014, 10:25 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af T.Hansen - 31-01-2014, 10:29 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Mnicolaisen - 31-01-2014, 10:35 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Dam - 01-02-2014, 01:29 AM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Miwes - 01-02-2014, 11:38 AM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Amehlbye - 01-02-2014, 03:24 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af mqa - 02-02-2014, 12:51 PM
Re: En byttehandel gik i vasken - af Dam - 02-02-2014, 11:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)