26-01-2014, 09:41 PM
P11 Skrev:Mikkelvb Skrev:Enig med at speedmaster vil være et godt bud til den prisklasse du søger et ur i. Vil dog lige på pege at den udgave af speedmaster som bliver henvist til mener jeg ikke vil gå an som et "første ur køb" da du højst sandsyndeligvis vil benytte dette ur som dagligdags ur. Da den speedmaster som bliver henvist til er med plexiglas skal man medtage at det ikke kan tåle særlig mange hug. For mit vedkommende vil jeg anbefale at dit første dagligdags ur med safir glas. Jeg syntes personligt at i omkring 20k prisklassen er Tag Heur et fantastisk mærke.
Jeg lodret uenig. Det var, som jeg nævnte, mit første urkøb. Det har fået mange hug, og har holdt til det glimrende. De små ridser der kan komme på glasset er nemme at polere væk.
Kan man selv polere diverse ridser væk på et ur med plexiglas?? Det er et super fedt ur iøvrigt..har ikke selv haft det prøvede det forleden!:-)
Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)