21-01-2014, 08:58 PM
stenstrupigen Skrev:Boxter Skrev:Udover EM i håndbold kører der i øjeblikket en af årets aller største tennisturneringer, Australien Open. Mange af de største tennisnavne bliver sponseret af et urfirma, bl.a. Roger Federer og vores egen Caroline er ambassadører for Rolex. De har dog uret på udenfor banen og ikke på banen.
MEN hvordan kan Rafael Nadal, verdens nummer 1, spille med et Richard Mille ur om sit håndled?! Det samme gør Serena Williams, hun bærer dog et Audemars Piguet...kan værket klare dette, eller har de fået sat et batteri i uret:-)
Hvad siger I derude?? Jeg fik i hvert fald at vide fra Klarlund af, at jeg ikke skulle bære mit AP på håndleddet når jeg var på tennisbanen..og det kunne jeg iøvrigt heller ikke drømme om!!;-)
Thomas
Det undre mig at AP ikke skule kunne klare det, men Klarlund ønsker nok ingen skal tage chancer med sådan et ur, der service er total dyr.
Du har vel ikke uret på den hånd du holder kecheren i ?
Min kærestes chef har et mekaniks Brietling, og Hvellund var chokeret over at han spillede golf med uret. Det gik efterhånden helt i udu ren præcissionsmæssigt efter 1 års golf 2 gange om ugen.
Men det kan jeg så godt forstå med de kraftige slag og rystelser uret kan få. Jeg foreslog ham et Tag Heuer Quartz ur
Jeg er imponeret over jeres tennisviden herinde folkens:-)
Når Klarlund anbefaler mig ikke at have det på håndleddet var det ikke fordi de ikke ville kunne fixe det, men nærmere fordi det ville koste mig big time i forbindelse med en evt reparation af uret. Jeg har valgt slet ikke at have mit AP med på tennisbanen, da jeg ikke vil have det skal beskadiges, hverken af mig selv eller de unge som jeg underviser. Sjovt nok mødte jeg forleden en ældre herre i klubben med et AP RO, fra 1974, som spillede med dette ur på håndleddet...da han slår en enhåndsbaghånd er det åbenbart ikke noget problem for værket - tror bestemt ikke det ville gå an hvis han slog en tohåndsbaghånd.
I dag spillede Djokovic imod Wawrinka og sidstnævnte, som også slår en enhåndsbaghånd, spillede også med et AP om håndleddet. Så er man vild med ure, så tænd for Eurosport om morgenen:-)
Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)