18-01-2014, 10:58 PM
Vil godt pointere at jeg er pænt kold over hvad andre gør og ikke gør mht salg af ure med avance for øje. Så længe man selv kan stå til regnskab for sine handlinger passer jeg min forretning, og så må andre så passe deres eget private salg. Lige som en tømmermester ikke kan komme sort arbejde til livs, som tager en lille del af hans arbejde, kan jeg heller ikke stille noget op her, så det spilder jeg ikke krudt på
Det er vilkårene og vil man ikke drive forretning i de konkurrencevilkår, så find noget andet t lave. Jeg bøvler til dagligt med kinesere der stjæler vores teknologier med arme og ben så snart vi finder på noget nyt, og her kan man enten sikre at man konstant er ét skridt foran eller sætte sig ned og hyle over det er uretfærdigt. Det sidste kommer man desværre ikke pisse langt med i den onde onde kapitalistiske verden vi lever i
Min kommentar var såmænd bare ment sådan, at de personer som måske ligger i gråzonen selvfølgelig ikke melder sig. Hvad havde I forventet? Så kunne man jo lige så godt ringe direkte til SKAT og sige man var skatteunddrager, og så dumme er de jo ikke
/Mads
Min kommentar var såmænd bare ment sådan, at de personer som måske ligger i gråzonen selvfølgelig ikke melder sig. Hvad havde I forventet? Så kunne man jo lige så godt ringe direkte til SKAT og sige man var skatteunddrager, og så dumme er de jo ikke
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)