12-01-2014, 10:05 PM
Man skal selvfølgelig tage sin forholdsregler, men det mener jeg man skal ved alle urkøb. Hvis du ikke er grundig og/eller omhyggelig i din søgen så kan du være rigtig uheldig men det gælder jo igen også ved køb af brugt bil, fast ejendom etc.
Da jeg for nyligt købte mit AP 15300 så havde det heldigvis fået et service i 2012 hos Klarlund. Dette var rigtig vigtigt for mig da jeg i så tilfælde stadig havde en garanti på uret - ydermere var det også vigtigt i forhold til at jeg vidste at jeg uret først (forhåbentlig) skal til service igen i 2018/19.
Det er et møgfedt ur, pøj pøj med fangsten Jesper:-)
Thomas
Da jeg for nyligt købte mit AP 15300 så havde det heldigvis fået et service i 2012 hos Klarlund. Dette var rigtig vigtigt for mig da jeg i så tilfælde stadig havde en garanti på uret - ydermere var det også vigtigt i forhold til at jeg vidste at jeg uret først (forhåbentlig) skal til service igen i 2018/19.
Det er et møgfedt ur, pøj pøj med fangsten Jesper:-)
Thomas
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)