Går og påtænker køb af AP, men
KimT Skrev:Om man skal være nervøs ved jeg ikke, men man skal selvfølgelig være grundig. Ham Archie er en meget speciel fyr (har du set flere af hans videoer?) men nogle af hans pointer er ok. Jeg aner ikke om problemerne med 5402 som han er inde på, er så udbredte?

Jeg vil meget gerne føje flere AP til det jeg har, men personligt fokuserer jeg også på at uret skal have enten en "god" AP servicehistorik, handles som nyere eller hos en brugthandler således at der er garanti.

Jeg har haft to AP uden problemer og vil helt sikkert købe AP RO/ROC/ROO igen.

Hej Kim,

Jeg har set et par af de film han har lagt ud, alene det faktum at han starter med at vise nogle Patek ure fik de røde lamper til at lyse, og ville da heller ikke tage notits af videoen hvis det ikke var fordi det stemmer meget godt overens med den virkelighed jeg har hørt om - ikke selv oplevet.

Mht. kenneths tidligere 15703, så var det fra 2010 og serviceret i 2012 som jeg husker det (Kenneth du må korrigerer hvis jeg tager fejl) og alligevel ryger det af sted i knap en måned til rep - godt nok under garantien. Dertil skal ligges at jeg ved at Thomas (Chrono.dk) har haft rigtig mange af de AP ure han har solgt, forbi Klarlund til efterfølgende rep. Til trods for at han kun, så vidt jeg ved, har solgt de nyere modeller.

Jeg fik forleden et tilbud om at købe et 15300 med blå skive til en rigtig god pris, men uret er fra 2007 og uden service historik - det turde jeg simpelthen ikke! Den forsigtighed ville jeg ikke have med andre mærker overhovedet...

Sent from my iPad using Tapatalk HD
Svar

Beskeder i denne tråd
Går og påtænker køb af AP, men - af JesperC - 11-01-2014, 11:11 PM
Re: Går og påtænker køb af AP, men - af berg - 12-01-2014, 09:09 AM
Re: Går og påtænker køb af AP, men - af berg - 12-01-2014, 11:39 AM
Re: Går og påtænker køb af AP, men - af Black Seal - 12-01-2014, 11:49 AM
Re: Går og påtænker køb af AP, men - af JesperC - 12-01-2014, 01:04 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)