12-01-2014, 01:13 AM
De kan da ikke bare gives til en fed cafe aften et eller andet sted. De skal bruges til noget som vel i princip kommer gamle urforum medlemmer til gode da det er dem der har betalt. Et arrangement som både gamle og itstime forum medlemmer har glæde af kan bruge dem hvis det er arrangeret for begge- ellers aldrig.
de er betalt af folk fra urforum og skal naturligvis kunne være til rådighed for dem også, men eller gir jeg pokker i om der kommer ITStime folk ind og får helt samme fordel, selvklart synes jeg de skal ha det men - det skal bare ikke gafles af nogen få der har lyst til et lystigt møde som måske ikke en gang har forbindelse til oprindelige indsamler - , så hellere gi det til læger uden grænser
vh
de er betalt af folk fra urforum og skal naturligvis kunne være til rådighed for dem også, men eller gir jeg pokker i om der kommer ITStime folk ind og får helt samme fordel, selvklart synes jeg de skal ha det men - det skal bare ikke gafles af nogen få der har lyst til et lystigt møde som måske ikke en gang har forbindelse til oprindelige indsamler - , så hellere gi det til læger uden grænser
vh
Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)