11-01-2014, 01:10 AM
Fin diskussion.
Jeg vil starte med at give Mads en stor
for at han tager tiden til at udarbejde en sådan liste OG at han har modet til at publicere den. Jeg har kigget på den gamle liste mange gange og har ofte brugt den som reference når jeg har været i tvivl eller er stødt på et for mig relativt ukendt mærke.
Det er altid let at rette eller være uenig med en liste hvor al forarbejdet allerede er gjort og resultatet er produceret. Jeg er heller ikke nødvendigvis 100% enig med Mads på alle punkter, men jeg vil gerne påminde om at ens meninger let kan fremstå som kritik uden påskønnelse, hvis man ikke selv er god til at substantiere det man er uenig omkring. Men generelt en vældig fin og saglig diskussion
Mads, keep up the good work!
Jeg vil starte med at give Mads en stor
Det er altid let at rette eller være uenig med en liste hvor al forarbejdet allerede er gjort og resultatet er produceret. Jeg er heller ikke nødvendigvis 100% enig med Mads på alle punkter, men jeg vil gerne påminde om at ens meninger let kan fremstå som kritik uden påskønnelse, hvis man ikke selv er god til at substantiere det man er uenig omkring. Men generelt en vældig fin og saglig diskussion
Mads, keep up the good work!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)