09-01-2014, 10:26 AM
Det er en ganske fin liste og helt sikker også baseret på både internationale vurderinger og stor viden om de forskellige mærker, horologi, salgspriser og konstant indsamling af den nyeste viden på området. Flot arbejde Mads.
Jeg kan godt lide den slags lister. De giver anledning til nye overvejelser, undren og gode indlæg.
En ting som slår mig er hvor mange mærker der er, som jeg basalt set ikke aner noget om andet end navnet
Efter at have været urtosse i mere end 10 år..... det er mange
Så er der selvfølgelig altid brands som jeg er overrasket over er placeret så højt:
JLC
Girard-Perregaux
Zenith
Officine Panerai:
Og tilsvarende brands som jeg er overrasket over er placeret så lavt:
Breguet
Breitling
Tudor
Eterna
Longines
Men jeg tror min vurdering langt henad vejen er baseret på mærkernes image og meget lidt på mærkets "horoliske præstation" - og så er jeg ret sikker på at Mads har en langt mere international vinkel på det end jeg har. Jeg læser ikke andet en Omega fora udenfor DK
Super liste Mads, tak.
vh baun
Jeg kan godt lide den slags lister. De giver anledning til nye overvejelser, undren og gode indlæg.
En ting som slår mig er hvor mange mærker der er, som jeg basalt set ikke aner noget om andet end navnet
Så er der selvfølgelig altid brands som jeg er overrasket over er placeret så højt:
JLC
Girard-Perregaux
Zenith
Officine Panerai:
Og tilsvarende brands som jeg er overrasket over er placeret så lavt:
Breguet
Breitling
Tudor
Eterna
Longines
Men jeg tror min vurdering langt henad vejen er baseret på mærkernes image og meget lidt på mærkets "horoliske præstation" - og så er jeg ret sikker på at Mads har en langt mere international vinkel på det end jeg har. Jeg læser ikke andet en Omega fora udenfor DK
Super liste Mads, tak.
vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)