05-01-2014, 12:21 PM
KimT Skrev:Jeg kan ikke sige mig helt fri for at lade moden påvirke mig og om det er derfor jeg føler at ure kræver en bestemt størrelse før JEG synes det ser rigtigt ud på mig ved jeg ikke. Men jeg overvejer (og har gjort længe) at prøve noget vintage på 35/36mm i en periode og se hvordan det vil gå.Moden er helt sikkert med til at påvirke os. Bare se på, hvordan vi nogen gange påvirker hinanden.
Personligt tror jeg vane har meget at gøre med hvordan man selv føler det ser ud.
Palle - jeg har jo set dig med denne type ure masser af gange og synes det ser perfekt ud på dig. Endnu engang tillykke med det.
Der har jo skyllet en mindre AP bølge ind over forummet det sidste års tid
Mht til at vænne sig til at gå med lidt mindre ure, tager det kun et par dage...så er det mindre ur blevet det `normale`.
Jeg har faktisk oplevet , at der er flere der har kommenteret et ældre dress-ur, end der er nogen der har lagt mærke til, at jeg har haft et dykker-ur på.
Kim- jeg ved, at du er lidt forelsket i Pie Pan udgaven fra Omega. Men der er jo også meget flotte vintage ure i den nævnte størrelse fra IWC og JLC.
Selv er jeg lidt lun på en Longines Flagship..
Min PiePan i stål er en tur hos Dr. Halse i de her dage. Jeg prøver at tage et gruppebillede når den er hjemme igen.
Mvh Palle

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)