02-01-2014, 07:54 PM
På sensommer / efteråret 2013 var der her, under "Køb & Salg", en 79180 med P&B + alt andet tilhørende til salg.
Sølvfarvet skive, klokken var fra primo 90´ne. Jeg så uret aldrig live, men i flg. de ret mange billeder var standen OK, absolut ikke skampoleret.
Og prisen var rimmeligt - hvad det helt præcist var husker jeg ikke mere, men hvis den ikke var 17, så var den 18K.
Uret var til salg et - par måneder hvis ikke lidt længre.
Sælgeren var en kendt bruger herfra.
Husker sagen pga. at jeg ville selv købe klokken men - as usual - var lige nøjaktigt en dag eller to for sent... Ævvv!
Men er man parat til at smide 23 - 25K på bordet, ville jeg tro at der ikke er nævneværdig ventetid (Chrono24)...
Cheers - John
Sølvfarvet skive, klokken var fra primo 90´ne. Jeg så uret aldrig live, men i flg. de ret mange billeder var standen OK, absolut ikke skampoleret.
Og prisen var rimmeligt - hvad det helt præcist var husker jeg ikke mere, men hvis den ikke var 17, så var den 18K.
Uret var til salg et - par måneder hvis ikke lidt længre.
Sælgeren var en kendt bruger herfra.
Husker sagen pga. at jeg ville selv købe klokken men - as usual - var lige nøjaktigt en dag eller to for sent... Ævvv!
Men er man parat til at smide 23 - 25K på bordet, ville jeg tro at der ikke er nævneværdig ventetid (Chrono24)...
Cheers - John
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !
)
(*Jolly Roger, ikke IS !

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)