02-01-2014, 05:24 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Jeg mener ikke der er noget "råddent" ved branchen, som nogen forsøger at fremstille den som, men blot at man skal være bevist op at den selvfølgelig er drevet af penge og ikke passion. Det kan måske komme bag på nogen men "welcome to the real world". At der så findes personer i branchen der er mere passioneret i deres arbejde end andre, er jo heller ikke anderledes end i alle mulige andre brancher. Jeg mener ikke der kan koges ret meget konspirationsteori-suppe på ur-branchen, og fordi den er styret af penge, magt og politik lige som alle andre brancher, burde ærligtalt ikke kunne overraske nogen.
/Mads
Den lidt længere version af hvad jeg også prøvede at sige.
Når man læser denne tråd får man et ganske godt indblik i hvordan ammestuehistorier og sladder opstår. Mange forestillinger og ganske lidt konkret viden.
H.C Andersen skrev historien om en fjer som blev til fem høns.
Naiv? Nej det tror jeg egentlig ikke. Bare ikke indstillet på at fortælle negative historiet og forestillinger om en branche som jeg kun kender på overfladen. Som alle andre brancher er der brådne kar og som alle andre brancher er der entusiastiske ildsjæle og alt derimellem.
Om branchen er værre end andre sammenlignelige brancher
Vh baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)