28-12-2013, 09:43 PM
Mit første køb af et rigtigt ur var et Tag heur aquaracer. Jeg ville nok helst have et omega PO. Men efter min mening får man den samme kvalitet hos tag heur som man gør hos mærker som liggere i en prisklasse højere + er tag heurs design virkelig os flot. Mht til Kim mening om gensalgsværdi syntes jeg det er vigtigt at kikke på hvad formålet ved købet af uret er. Fx er mit tag heur aquaracer købt af min far, derfor er en gensalgsværdien ligemeget da det er meget mere end et ur for mig og jeg aldrig vil sælge det videre.
Omega speedmaster ville være en drøm at eje for mig da et speedmaster har historie og er meget anderledes end aquaraceren. Men mit næste realistiske ur køb bliver nok et Omega vintage seamaster fra 1950'erne, så jeg har et ur med historie, som jeg ikke får i mit aquaracer.
Mvh Mikkel
Omega speedmaster ville være en drøm at eje for mig da et speedmaster har historie og er meget anderledes end aquaraceren. Men mit næste realistiske ur køb bliver nok et Omega vintage seamaster fra 1950'erne, så jeg har et ur med historie, som jeg ikke får i mit aquaracer.
Mvh Mikkel

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)