21-12-2013, 05:54 PM
pbr Skrev:Sociologen Skrev:Summa summarum; efter mit første besøg i butikken forlod jeg denne med en følelse af, at jeg ikke blev betragtet som en egentlig potentiel kunde. Nærmere som et ’andenrangsmenneske’, man ikke behøver give den opmærksomheden, mennesker med normal pli udviser hinanden. Jeg ved ikke, om det var mit tøj – som ellers var ganske ’nydeligt’, idet jeg kom fra arbejde – eller min almene fremtræden, men et er sikkert; jeg sætter ikke mine ben i butikken igen.
Jeg må sige, at hvis jeg havde været ude for det samme, så ville jeg heller ikke (og i al fremtid) sætte mine ben i butikken igen - uanset hvilke ure, de måtte have tl salg !! Jeg har en MEGET lang hukommelse, når det gælder sådan noget !![]()
En oplevelse som den, er noget der virkelig kan sætte mit blod i kog - og det er uanset om det er hos en urmager, skomager, slagter eller slikbutik !!
Kan se mit svar væver lidt ifht din holdning, men fakta er nok at jeg er som dig. Det var mere når de nu er eneste LW forhandler kunne en anden chance komme på tale.
Personligt havde jeg været for sur...
Altid to skridt foran og aldrig et bagud....!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)