19-12-2013, 09:14 AM
Jeg er meget enig i at de nyere lænker fra rolex er uden sammenligning, de er solide og meget faste i leddene, og nærmest smyger sig rundt om håndleddet - ej at forglemme låsen "easylock" som er den IMO fedeste lænke lås ever :)
Når det så er på plads :) ja så skylder jeg måske at nævne at jeg har en forkærlighed til IWC GST lænkerne. De lænker har dog samme problem som nævnt omkring AP, de mangler en mikro justering.
Men det er så i min optik ikke noget problem, ellere rettere sagt, det bliver opvejet af den super fede måde man har valgt at forarbejde og samle lænken på. Er endnu ikke stødt på lænker som tilbyder løsninger som minder om denne ;)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
Når det så er på plads :) ja så skylder jeg måske at nævne at jeg har en forkærlighed til IWC GST lænkerne. De lænker har dog samme problem som nævnt omkring AP, de mangler en mikro justering.
Men det er så i min optik ikke noget problem, ellere rettere sagt, det bliver opvejet af den super fede måde man har valgt at forarbejde og samle lænken på. Er endnu ikke stødt på lænker som tilbyder løsninger som minder om denne ;)
Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)