09-12-2013, 10:57 PM
Det er nu ikke bare såen lige at få sig et nyt grønt indlæg til sin sub! Disse kan ikke købes hos AD'eren og koster KNASTER på chrono24 eller andre steder de sælges... Uret på dba er desuden med det første indlæg, som ses på det flade 4-tal som også er angivet som et fat four i salgsteksten
Derudover er uret med maxi dial som en normal sub 16610 ikke har! (større lumen dot/markeringer) Jeg har selv haft et par Kermits gennem tiden og kan ærligt ikke huske hvorvidt det var angivet på certifikat at det var et LV - altså om der stod 16610LV som ref nr.
Jeg er 99.9% sikker på at uret er et 100% org kermit og ikke "bare" et Sub som er moderniseret! Tror faktisk det ville være dyrere at modernisere et Sub end bare at skulle ud og købe en Kermit
Edit: Jeg har intet med uret at gøre, eller for den sags skyld kender sælger!
Derudover er uret med maxi dial som en normal sub 16610 ikke har! (større lumen dot/markeringer) Jeg har selv haft et par Kermits gennem tiden og kan ærligt ikke huske hvorvidt det var angivet på certifikat at det var et LV - altså om der stod 16610LV som ref nr.
Jeg er 99.9% sikker på at uret er et 100% org kermit og ikke "bare" et Sub som er moderniseret! Tror faktisk det ville være dyrere at modernisere et Sub end bare at skulle ud og købe en Kermit
Edit: Jeg har intet med uret at gøre, eller for den sags skyld kender sælger!
Simon Hedegaard

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)